• وبلاگ : الهه نور
  • يادداشت : سياست قزوه.
  • نظرات : 6 خصوصي ، 32 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3      >
     
    + سبز 
    اگر سيد قبلي كه اينقدر بي مهابا مورد نوهين خيلي ها قرار مي گيره نبود روحانيتي كه اون زمان كاملا از جامعه داشت طرد مي شد دوباره محترم نمي شدو همه مي دونن كه عاملش خاتمي بوده. شما ظاهر بيني رو كنار بذاريد و اصولي و عميق فكر كنيد. توي چاه نمي افتيد. در ضمن مثل اينكه دوستان از مهندس موسوي چيزي نمي دونن. حتي ديشب هم تو مناظره با رضايي از سياست و اقتصاد اون موقع اش حرف زد و دفاع كردو الان به روز شده. متحجر باقي نمونده...
    نمي دونم چرا ...واقعا نمي دونم چرا ...شما مي دونيد چرا؟...منم نمي دونم ...واقعا نمي دونم چرا اين همه اقتصاد و فرهنگ ميرحسين زمان چنگ قوي بود حالا خودش اصلا نمي تونه از اون دفاع کنه ...نمي خوام نامه اون زمان هاشمي به مير حسين رو مطرح کنم ..نمي خوام نقد اصلاح طلب هارو در مورد اقتصاد بسته نخست وزير رو مطرح کنم ...نمي خوام از سه گشت ارشاد (کاملا فرهنگي اون زمان) رو به رخ کسي بکشم...فقط برام سواله اگه انقدر که طرفداران اين سيد بزرگوار از اقتصاد و فرهنگ اون زمان حرف ميزنن چرا خودش جرات مطرح کردنشونو نداره؟...راستي يادم رفت بگم که نمي خوام بگم از برخورد تند ميرحسين با تنها روزنامه ناقدش در اون زمان...و هزار نمي خوام ديگر ....ولي واقعا خدا اين سيد رو حفظ کنه که بر عکس سيد قبلي روي خيلي اصول و عقايد و دين پايبنده..خدا خيرش بده
    + اين هم... 
    حضرت امام خميني (ره) در سوم آذر 1367 در پيام انتصاب ميرحسين موسوي به سرپرستي امور جانبازان، درباره مديريت دولت خدمت‌گزار دوران دفاع مقدس فرموده‌اند: «...از آنجا که ممکن است اين روزها افرادي بخواهند نسبت به دولت خدمتگزار شبهات و القائاتي در اذهان عامه به وجود آورند و زحمات بي‌شائبه و طاقت‌فرساي شما را خصوصا در مساله جنگ خدشه‌دار نمايند، لازم است اين نکته را تذکر دهم که من همچون گذشته، شما را فردي لايق و دلسوز براي انقلاب اسلامي مي‌دانم و زحمات شما را در دوران جنگ و تجهيز سپاهيان اسلام فراموش نمي‌کنم، و الان نيز شما را تاييد و حمايت مي‌کنم.
    از آنجا که سران کشور و هيات مشورتي بازسازي کشور در چند روز آينده اصول و سياست بازسازي را به دولت ابلاغ مي‌نمايند، جنابعالي و اعضاي محترم هيات دولت بايد با قدرت و قاطعيت و با استقلال کامل به امر بازسازي کشور و ترميم خرابي‌ها پرداخته و رسيدگي به محرومين را در صدر برنامه‌هاي خود قرار دهيد.
    + از روشني ها 

    آيا ميدانيد درآمد دولت نهم از نفت بالاتر از كل درآمد شانزده ساله ي

    دولت هاي قبل بوده است_

    جواب خون شهدا؟؟؟؟

    + زهرا بشري موحد 

    سلام...به به ! چه کل کليه اينجا ! بسي لذت بردم!

    فقط من يه چيز بگم...اين چيزي که مي خوام بگم رو خيلي بهش اعتقاد دارم حتي اگه خيلي شعاري باشه...

    هرکسي راي بياره...هرکسي بياد روي کار...فرقي نداره...

    اين کشور بيمه است... درسته خيلي مشکلات هست ولي هيچ کدوم

    ما رو خسته نمي کنه... هيچ کدوم کم نمي ياريم... چون نفس شهدا اين خاک رو تبرک کرده ... همين

    ميبينم که بلاخره به اين نتيجه رسيده اند که پارسي بلاگ....منظورم خواهرتون نبود ها کلي گفتم...
    ممنون...حرف دل ما بود که نمي دونستيم چجوري بگيم...خيلي به جا بود....خيلي سخته ...خيلي چيز ها غير قابل باوره ولي تو انتخابات...خيلي کسا تو انتخابات خودشون نشون ميدن...با کارهايي که واقعا غير قابل باوره ...حتي به قيمت فروختن دينشون...
    + ؟ 
    اظهار نظر دو شخص اصولگرا راجع به ادعاهاي يکشنبه شب محمود احمدي‌نژاد در شبکه خبر:
    حجت‌الاسلام سيدرضا اکرمي عضو ارشد جامعه روحانيت مبارز: ‌ادبيات احمدي‌نژاد دور از شان يک رييس‌جمهور بود. دو نکته در صحبت‌هاي شب گذشته احمدي‌نژاد توجه ما را جلب کرد؛ اولا احمدي‌نژاد به صداقت بيان کرد که در 24 سال گذشته شما خورديد و بگذاريد 4 سال ديگر، ديگران باشند! بيان اين مطلب از طرف وي آن هم به صورت کمي بسيار ناپسند و نامناسب بود و احمدي‌نژاد بايد جواب بدهد که خوردن يعني چه؟ مگر کشور ديوان محاسبات نداشت؟ مگر کشور امام و رهبر نداشت؟ اصلا چه طور به خود اجازه داده که چنين سخن بگويد؟ مگر در 8 سال اول خود رهبري، رييس‌جمهور نبودند؟ احمدي‌نژاد در هر کوي و برزني عنوان مي‌کند که به هيچ‌وجه موافق تخريب و جوسازي نيست اما با بيان اين سخنان خود به شخصه باب تخريب را گشوده است. نکته دوم هم اين که درباره صحبت‌هاي شب گذشته رئيس دولت نهم راجع به افشاي نام مفسدان اقتصادي، چرا دولت اين اسامي را حتي براي يک بار اعلام نمي‌کند و از مراحل قانوني مسئله را پيگيري نمي‌کند؟ استفاده ابزاري دولت از ادعاي افشاي نام مفسدان اقتصادي بسيار عمل ناپسند و خلاف اخلاق و قانون است. اين حرکت به نوعي آزار و اذيت رواني مردم نيز هست. چرا که مردم را با کمي‌گويي‌هاي خود در انتظار قرار مي‌دهد؟

    حميدرضا کاتوزيان نماينده مجلس: زير سوال بردن کليت گذشته و نحوه مديريت گذشتگان خواسته دشمنان انقلاب است و آنان ترجيح مي‌دهند چنين سخناني را بيان کنند يا بشنوند. اگر دولت بخواهد کل حاکميت قبلي را زير سئوال ببرد، اين جفا به نظام است. مگر تاکنون کشور، نظام و ساختار سياسي نداشته و زير نظر رهبري نبوده که احمدي‌نژاد معتقد است هيچ کاري در گذشته صورت نگرفته است؟ افراد نبايد براي جمع کردن راي چنان گذشتگان را زير سئوال ببرند که واقعا چيزي از انقلاب نماند. در دوره اول رياست جمهوري خود امام(ره) نيز حضور فعال در نظارت بر مسائل دولتي داشتند و رهبر معظم نيز رئيس جمهور بودند. پس چگونه مي‌توان اين دولت را زير سئوال برد؟
    + عزتي 

    ميگن دولت نهم برامون عزت اورده

    اره از نوع مشايي_ کردان_و همه گند هايي که آقاي زري بافان (رئيس دفتر احمدي) زده (نصف مديرهاي مملکت يا فاميلاشن يا حريف ديزي هاي دونفرش)

    ميگن عزت بين المللي داشتيم
    آقا سازمان حج رو کرد زير مجموعه جهانگردي و گردشگري باعث شد پيش سني ها و وهابيها کلي مسخره بشيم_

    تا رهبري پيام داد كه بنده مكرر به ايشون گفتم كه اينكار رو نكن(تو پيام دعوت به كار ري شهري)

    نفت هم که با اين قيمت به فروش ميرسيد نتونستن يه وزير به درد بخور براش پيدا کنن

    در ضمن آقاي مشايي مسئول شدن کابينه دوم رو تشکيل بدن

    سلام

    خب عرض كنم خدمت شما عرايضم را؟

    التماس نكن چشم! عرض ميكنم.

    خب من كامل نخوندم اين پست رو! نصفه نيمي نگاهي بينداختم و اين را يافتم كه مرگ بر امريكا!

    آمريكا آمريكا فكر نكني ما زنيم تو دهنت ميزنيم

    ميخندي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ميگم بيا به پيشم ببين چي اپديت كردم!

    دفاع از دايي دفاع از ملت است.

    بوس ميكني؟؟؟؟

    delam baraye didanat che shaerane lak zade...

    سلام

    با اولين تجربه عاشقانم بروزم

    منتظر نظرات ارزشمندتون

    موفق....

    + طرفدار احمدي نژاد 

    واقعا اينجا فرق بين هنر و چرت و پرت مشخص ميشه

    دستتون درد نكنه داريد كار فرهنگي ميكنيد ولي كاش اسم قزوه رو نگفته بوديد

    البته شما هم يكم كه بگذره برا معرفي آثار تو وبتون متوجه كار خوب و بد ميشيد خب الان به اندازه ي همين كارا هنر رو شناختيد

    نگاه كن اين همه كامنت گذاشتم نيومد حالا اينو كه امتحاني فرستادم اومد!

    عجب ناآدميه اين پارسي بلاگ

     <      1   2   3      >